marți, 8 aprilie 2014

Vizita la neurolog

Incepe o noua zi, semnele pare ca sunt mai bune azi dar nu prea am curaj sa ma bucur...nu se stie ce poate aduce urmatorul minut!
E soare afara si macar asta imi da o stare de spirit ceva mai buna.

Aseara am fost la un consult neurologic la Medlife....am o durere de spate pe care nu mai reusesc sa o diferentiez de cele cauzate de bacterie, toxine, medicamente etc.
Consultul a fost la dr. Saramet Diana - nu va recomand absolut deloc. De cand am intrat in cabinet era asternuta pe scaun "intr-o rana", plictisita si aproape m-am simtit prost ca am deranjat-o.
M-a consultat - sunt bine nu am nicio problema din pct ei de vedere. I-am povestit de boala lyme, de muscatura de capusa, de simptome, amorteli, dureri, medicamente, antibiotice.....nicio reactie exact cum ma asteptam.
Nici macar nu mi-a indicat sa fac un RMN sa vedem daca este vreo problema la coloana (nu considera necesar).
In schimb mi-a prescris un medicament pentru anxietate pe care nu o sa il iau....
Intr-un cuvant timp pierdut, nervi nici nu am mai fost capabil sa imi fac.

Dupa toate astea mi-am mai uitat in cabinet si o punga cu ceva medicamente :)))...abia cumparate bineinteles :))
Dimineata m-am intalnit cu o fosta colega....pe sotul ei l-a muscat o capusa, si-a facut analizeze - sunt ok, nu are niciun simptom. M-am bucurat pentru ea si nu am putut sa ii dau sfaturi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu