vineri, 4 aprilie 2014

Povestea mea..de pana acum

M-am hotarat sa scriu in sfarsit toata povestea...suna cam asa

Am 30 de ani, locuiesc in Bucuresti si anul trecut la sfarsitul lunii mai m-a muscat o capusa. Am scos-o la spital iar la 3 saptamani dupa muscatura mi-a aparut eritemul.
Exact din aceasta zi mi-au debutat simptimele : amorteli in picioare mai ales si in maini, stari de rau asemanatoare lesinului trecatoare, vedere incetosata migratoare cand pe un ochi cand pe altul trecator.
Cineva descria bataia de joc de la Victor Babes….e exact aceeasi experienta gretoasa pe care am trait-o si eu…..am plecat de acolo plnagand si vorbind singur, cu un tratament cu doxiciclina de 2 saptamani (m-au vazut 2 doctori dintre care unul – sef de sectie la infectioase…Popescu parca il chema s-a uitat la eritem cam de la 3-4 m distanta pe semi-intuneric pe un corridor). Nemultumit am plecat la Bals, la camera de garda mi-a spus ca nu stie ce sa imi zica si ca daca m-as fi dus acolo de prima oara nu imi recomanda sa iau nimic.
Treceand peste asta dupa vreo 2-3 saptamani am ajuns la dr. Cretu la ECO PARA DIAGNOSTIC – tratament 28 zile sau 21 de zile nu mai retin exact cu doxiciclina, cu rezultate 0. In luna august am ajuns la dr. Rosca Tatiana la Pantelimon. Am facut 4 ture de antibiotice combinate+suplimente+vessel due dupa care m-am simtit ceva mai bine si am decis sa luam o pauza de vreo 6 sapt si sa imi refac analizele. In pauza zile si zile dar aveam si zile bune. De craciun cand am mancat porc si am baut vin am avut starile de rau de la inceput.
Analizele mi-au iesit mai bunicele zice dr. Rosca (infectie cu garinii am uitat sa spun si bartonella).
A urmat o tura de mino+ciprinol+tinizol care m-a pus la pamant. Au disparut simptomele initiale o buna parte insa a inceput sa ma doara coloana in zona coccisului (o sapt concediu medical), au debutat usor dureri de articulatii (nu avusesem). Am facut pauza o sapt, dupa care am inceput o noua tura cu clindamicina+tagremin. Durerile articulare si de muschi au devenit aproape permanete si f suparatoare si chinuitoare + vechile probleme de vedere incetosata. Dr. Rosca cu care am vb zilele trecute mi-a zis ca e ok ca am simptimele astea ca inseamna ca isi face treaba tratamentul si elimina toxice bacteriile astea care mor si ca toate vor dispare usor, usor. Mi-a recomandat sauna pt eliminare mai buna a lor.
Cu psihicul sunt aproape la pamant din pacate, incerc sa gasesc energie, speranta, un reper dar este f greu.
Daca mai este cineva in situatie similara, il rog sa scrie sau sa ma contacteze personal : lsosoi@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu