luni, 7 aprilie 2014

Mai sunt 2 zile....

Am revenit la birou dupa un wk in care m-am simtit relativ mai bine. Asta bineinteles pana aseara cand mi-au oboist picioarele si a inceput sa ma doara spatele si a trebuit sa stau mai mult culcat.
In rest am fost mai binisor, m-am plimbat, am fost cu familia la salina (nici nu puteai face altceva la ce vreme a fost).
Mai sunt 2 zile si termin aceasta cuta de clindamicina+tagremin, dupa care urmeaza pauza aprox. 7 zile si urmeaza o alta cura, o alta runda de speranta...

In acest timp am comunicat si cu personae care se afla sau au fost in aceeasi situatie. Din pacate aceleasi concluzii: boala perversa, niciun caz nu seamana cu altul, borelia moare sau nu, cu antibiotic sau fara, pregrese sau regrese.....nimic standard, concret, palpabil...exact ca intotdeauna.

Incerc sa fiu pozitiv desi nu m-am trezit foarte bine de dimineata (usoara oboseala in articulatii la picioare).

In rest....sa auzim de bine...si sa speram ca iese soarele si la propriu si la figurat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu