joi, 10 aprilie 2014

Dupa cura de clindamicina si tagremin

Revin cu starea mea in a doua zi de cand am terminat cura de clindamicina si tagremin.

Din pacate este aproape la fel de proasta, stari de rau zilnice, oboseala sau dureri nu foarte intense in maini si picioare, ceafa, tulburari zilnice de vedere.
Aseara am avut o durere de spate (zona lombara) puternica care a durat aprox. 1 ora, s-a stins si a inceput sa imi amorteasca si sa ma doara foarte tare picioarul. Si asta a durat cam jumatate de ora si s-a stins usor, piciorul ramanand ca dupa anestezie.

Astazi, o stare cam proasta toata ziua, cu aceleasi simptome si cu un puseu de stare generala de rau dupa amiaza. Acum mi-am revenit deocamdata si astept noile provocari :D

Dupa ce 2 zile m-am simtit putin mai bine, cu exceptia unor pusee, de azi pare ca a revenit aceeasi situatie.

Pentru ca nu am mai scris in ultimele zile o sa povestesc si intamplarea de ieri de la Medlife. Am facut programare sa fac un camp vizual la recomandarea dr. Rosca. Cand am ajuns acolo, doctoral oftalmolog m-a consultat (bineinteles totul normal) si mi-a spus apoi ca aparatul nu functioneaza la Medlife Grivita unde m-am prezentat eu. Normal ca m-am enervat (puteau sa imi spuna de cand am sunat ca nu functioneaza ca sa merg in alt centru). Au urmat apoi discutii sa ma programeze in alta parte ( ca de obicei nu sunt locuri in viitorul apropiat) si in sfarsit astazi (la insistentele mele) mi-au facut o programare pentru maine.

Incerc sa fiu psihic puternic desi uneori mi-e foarte greu. Incerc sa nu ma mai gandesc deloc la tot ce ma supara. Incerc sa fiu calm insa nu imi iese totdeauna.
Ieri vorbeam cum cineva care a trecut prin aceleasi momente si mi-a transmis o idee care poate fi cel putin interesanta despre tulburarile psihosomatice. Nu exclud nimic si o sa ma gandesc serios la acest lucru. Experienta de pana acum nu ma lasa sa am nicio certitudine din pacate. Nimic nu e la fel, nimic nu e sigur....
Astazi merg la medical de familie sa imi iau reteta pentru urmatoare cura de tratament cu amoxiciclina, ciprofloxacina si tinizol. Sper sa ma simt mai bine si  spirochetele sa se simta mai prost!

Sa auzim de bine!

Un comentariu:

  1. Salut!
    Ai tratat aceasta boala?
    Poti sa-mi recomanzi la cine sa apelez pt. aceasta boala(tratament, medici,etc)???

    Stima

    RăspundețiȘtergere