marți, 1 aprilie 2014

Consultatie dr. Rosca

Astazi am fost din nou la consultatie la dr. Rosca. M-a mai incurajat putin, mi-a spus ca tot ce simt, toate durerile in articulatii se datoreaza bacteriei care moare si se elimina fiind un semn bun ca tratamentul funtioneaza.
Tot ce pot sa fac e sa sper ca asa este!
De simtit ma simt la fel ca ieri...nicio diferenta. Aseara am fost pentru prima data la sauna ...mi-a recomandat si dr Rosca si am mai citit ca ar ajuta...unii spuneau ca dupa o anumita limita a temepraturii boreliile ar muri (putin probabil) dar mai mult am fost ca sa transpir...asta am inteles ca ajuta la eliminarea toxinelor din organism

Una peste alta, cum alta varianta nu am o sa merg in continuare asa....mai am o saptamana de clyndamicina+tagremin, apoi urmeaza o pauza de 7-10 zile si reiau cu alt cocktail : amoxiciclina, ciprinol si tinizol.

Sa auzim de bine!

2 comentarii:

  1. ela
    Buna
    Cum te simti dupa tratamente? E totul Ok? De pouimaine incep si eu prima tura....azitrox si tinizol.......sper sa nu fiu zombi....

    RăspundețiȘtergere
  2. cum te mai simti? ai continuat tratamentul?

    RăspundețiȘtergere